
Meet Shaklee

>> WELLNESS NEWS ONLINE
>> SHAKLEE IN THE NEWS

Great News about Resveratrol
There have been several exciting studies published recently regarding resveratrol, including two extremely positive clinical studies of our own, as you know.
Perhaps the most significant human study to date on the benefits of resveratrol, which was recently published in a journal called Cell Metabolism.
In this well-designed human clinical study, researchers showed that taking a resveratrol supplement for 30 days significantly lowered multiple markers associated with heart disease, diabetes, cancer, and many other chronic diseases.
That's great news for you and your health, and Dr. Jamie McManus has written a letter outlining the highlights of this study. You can download a copy of that letter here.

